piątek, 1 lutego 2013

just be true to who you are.

Stałam się fanką koszul. W mojej szafie pojawiła się kolejna, tym razem z cienkiego jeansu. Założyłam do niej czarne rurki i dodałam trochę różu i złota w postaci dodatków. Na stopach moje nowe szpilki z ćwiekami w których jestem szaleńczo zakochana :) Może dlatego, że są wygodniejsze niż większość moich butów na obcasie.

Korzystając z okazji chciałabym wam polecić blog mojego kuzyna :) Jeśli ktoś ma ochotę dowiedzieć się trochę o życiu, pracy                       i przemyśleniach młodego, zdolnego fryzjera to serdecznie zapraszam na http://blog.kamilwojewoda.pl/













Fot. Martyna Pawłowska

Koszula i pasek: New Look; Spodnie: Zara; Torebka: Mohito; Zegarek: Fossil; Bransoletki: Monashe; Szpilki: DeeZee;

Zapraszam do polubieia Glam-wonderland na facebook'u:)

6 komentarzy:

  1. Kochana, świetny zestaw! *.* szkoda tylko że tak rzadko się tutaj pokazujesz :(
    Z chęcią wejdę na bloga Twojego kuzyna :)) Sama z zawodu jestem fryzjerką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem fanką koszul jak najbardziej :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  4. koszule są świetne, sama mam ich... 24 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. szpilki prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń