piątek, 18 października 2013

cobalt sleeves.

Wiele kobiet zakłada sukienki tylko od święta. Ja z pewnością do tego grona nie należe :) Cenie sobie wygodne spodnie i noszę je dość często, ale to właśnie w sukienkach czuje się najbardziej kobieco. Nie rezygnuję z nich jesienią, ani nawet zimą. Zakładam do nich czarne rajstopy oraz botki lub kozaki i zimno nie jest mi straszne :)  











Fot. Dominika Pawelec

Sukinka: Sinsay; Wisiorek i buty: Mohito; Pierścionek: H&M; Kopertówka: New Look;

3 komentarze:

  1. Sukienka jest śliczna ja podobnie jak Ty od spódnicy/sukienek nie stronię czasem wole je niż spodnie :)
    bardzo podobają mi się Twoje włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, ja bardzo rzadko albo i wcale nie noszę sukienek. A kopertówka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, ja bardzo rzadko albo i wcale nie noszę sukienek. A kopertówka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń