środa, 20 maja 2015

after rain.

Coraz bardziej czuję lato i przygotowuję moją szfę na ten czas. Niewątpliwie moim ulubieńcem zostanie bluzka, którą możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. W tym outficie połączyłam ją z czarną spódniczką, ale zapewne będędzie świetnie wyglądać też z jeansami :) Sandałki na szpilce w kolorze baby blue podbiły moje serce już poprzedniego lata i na pewno nie będą leżeć bezczynnie w tym roku.











Fot. Dominika Pawelec

Bluzka i spódniczka: By Mielczarkowski; Szpilki: DeeZee; Bransoletka: Lilou; Kolczyki i kopertówka: no name;

2 komentarze:

  1. Prześliczna bluzeczka, bardzo mi się takie podobają :)
    Ładny zestaw, totalnie w moim tylu i te bucki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz. :) Przede wszystkim zachwyciły mnie butki. ♥

    OdpowiedzUsuń