sobota, 18 lutego 2012

blue, blue sky.

Cześć Wszystkim:)
Po prawie roku bycia blondynką zdecydowałam się przyciemnić włosy. Jak zawsze team Wojewoda Studio odwalił dobrą robotę. Tym pokręconym ludziom nigdy nie boję się powierzyć moich włosów i zawsze wychodzę z ich salonu odmieniona i zadowolona:) Niektórzy mówią, że w nowym kolorze jest mi lepiej, ale słyszałam też coś o żałobie po moich pięknych blond włosach;)
Przy okazji mam dla was kolejny outfit. Różne odcienie niebieskiego koloru i złote dodatki to jet to, co uwielbiam tej zimy.





Sweterek i torba: New Yorker; Wisiorek: H&M; Spódniczka: Cubus; Buty: New Look
Fryzura: Wojewoda Studio


Mam już dosyć tej paskudnej zimy, dlatego zaczynam przygotowywanie wiosennych look'ów. Pierwsze zdjęcia już wkrótce.
A Wam jak się podoba mój nowy kolorek?:)
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w nowym kolorku!! Zmiana jak najbardziej na plus! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie również kolor bardzo się podoba ;)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w takim kolorze!
    Spódniczka i buty- super! Bardzo fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuje Ci taki kolor ;)

    ciekawy blog, obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są świetnie!
    Świetne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ah wypróbuj połączenia ciemne włosy + czerwona szminka :)
    zakochasz się!

    obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń