środa, 7 marca 2012

catch the sun!

Słońce za oknem jest dla mnie najlepszą motywacją do działania. Od razu che się żyć:) Zostały mi dwa miesiące do matury, a ja zamiast się wysypiać, szperam nocami w internecie za modowymi trendami i kombinuję jak połączyć, to co mam w garderobie w ciekawe outfity.
Tym razem mam dla Was zwykły, codzienny outfit. Bluzka w kolorze pudrowego różu z nadrukowaną flagą Wielkiej Brytanii oraz jeansowa spódniczka. A ponieważ robi się coraz cieplej, założyłam moje kobaltowe koturny, które świetnie wkomponowały się w ten zestaw. Jeszcze tylko workowata torba na ramię, która pomieści moje skarby i śmigam na miasto:)
Wiosno przybywaj!:)














Bluzka: miejski sklepik; Spódniczka: no name; Torba: House; Buty: DeeZee;

11 komentarzy:

  1. Świetna bluzeczka :D Motyw flagi jest teraz na topie ;)

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE! :)
    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super styl ;)
    Wszystkiego najlepszego Kobieto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne koturny! mają genialny kolor.
    bardzo lubię ubrania/akcesoria z Union Jack'iem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluza, uwielbiam motyw flagi usa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję ;* :) cudne buciki ♥ zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne butki! <3 I bardzo ładny kolor! ;)

    Zapraszam również na : www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana , zostałas nominowana ♥ http://foxylady-sexily.blogspot.com/2012/03/oto-zasady-zabawy-1.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wow przepiekne buciki;)
    Zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. możliwe, że jeszcze dziś, późnym wieczorem:)

      Usuń