niedziela, 20 maja 2012

at the party.

Moje maturalne zmagania na szczęście dobiegają już do końca. Jeszcze tylko jeden egzamin i będę mogła cieszyć się najdłuższymi w życiu wakacjami:)
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z imprezowym outfitem. Tym razem postawiłam na moją małą czarną, która świetnie spisuje się także na egzaminach. Wystarczyło dodać do niej neonowe dodatki i od razu nabrała innego charakteru. Tak na prawdę najciekawszym elementem tej stylizacji są szpilki, które robią całą robotę;) Lubię minimalizm w połączeniu z ciekawymi dodatkami;)  










Sukienka: House; Pasek: Cubus; Kopertówka: New Look; Bransoletki: Kappahl, Lilou; Buty: bełchatowski butik;

4 komentarze:

  1. Jestem zachwycona kopertówką :) może się zaobserwujemy? :) zapraszam na mojego bloga :) http://karoofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka i torebka:) bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz ;-) i sliczne buty, również obserwuję,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń