wtorek, 9 października 2012

little green dress.

Witam wszystkich:)
Dawno mnie tutaj nie było, a wiem że są osoby które cały czas czekały na coś nowego. Chciałabym te osoby przeprosić i podziękować im za wytrwałość i niegasnący entuzjazm do mojego bloga:)
Zdjęcia które zamieściłam w tym poście zrobione były jakiś czas temu, ale jest on jak najbardziej aktualny, ponieważ kolor zielony jest modny tej jesieni. Ten outfit jest bardzo prosty,ale elegancki, ponieważ jego głównym elementem jest sukienka z cienkiego, "lejącego" materiału. Myślę,że jest to świetna propozycja na wieczór. Ja uwielbiam zieleń właśnie w taki wydaniu:)










Fot. Natalia Wata

Sukienka: H&M; Biżuteria: no name; Kopertówka i buty: bełchatowski sklepik;

2 komentarze:

  1. Nooo :) teraz mogę pisać :)
    cudownie Ci tym kolorze! zdecydowanie pasuje do Twojej buźki i włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, zostałaś u mnie otagowana :*

    OdpowiedzUsuń