niedziela, 2 grudnia 2012

two shirts.

Co zrobić, gdy motywacji brak? Ja wróciłam do miejsca, gdzie wszystko się zaczęło. Weekend w moim rodzinnym mieście i czas spędzony z bratem, bardzo mi pomogły. Nikt nie motywuje lepiej niż mój zakręcony brat:)
W tym poście zobaczycie nie tylko mój outfit, ale także mojego Mateusza. Stylizacja mojego brata to nasze wspólne "dzieło". W naszych ubiorach rządzą koszule. Element garderoby, który sprawia, że zarówno mężczyźni jak i kobiety wyglądają elegancko. Zobaczcie z czym my je połączyliśmy.
P.S. Zakupy z facetem bywają męczące. Zwłaszcza gdy jest się wykorzystywanym jako wieszak ;)


















Fot. Martyna Pawłowska

Ja: Koszula: H&M; Spódnica i buty: New Yorker; Torba: Mohito; Zegarek: Fossil;
Mateusz: Koszula: Zara; Spodnie i mucha: H&M; Marynarka: New Yorker; Buty: Adidas; 
    

1 komentarz:

  1. a ja tak się zastanawiałam gdzie Ty się tyle czasu podziewasz i czy przypadkiem nie porzuciłaś bloga! na szczęście wróciłaś :) fajnie że Twój brat chciał razem z Tobą pozować do zdjęć :) świetna stylówka a Ty wyglądasz jak prawdziwa bizneswoman!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń