czwartek, 15 marca 2012

time for coffee.

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia robione pewnego słonecznego popołudnia w bełchatowskiej kawiarni. Ten outfit nadaje się na różne okazje. Tamtego dnia miałam ochotę na trochę elegancji, ale jeśli zamieniłabym szpilki na baleriny, a kopertówkę na bardziej pojemną torbę mogłabym, tak ubrana iść do szkoły. To niesamowite, jak bardzo, szpilki i makijaż mogą zmienić kobietę i dodać jej pewności siebie:) 













Fot. Martyna Pawłowska

Bluzka: Pull&Bear; Spódniczka: Cubus; Charms: Apart, Yes; Kopertówka: Glitter; Szpilki: Deichmann

11 komentarzy:

  1. na 2 zdjęciu masz jakąś pomadkę czy mi się zdaje?
    Kopertówka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas miałam na ustach pomadkę z Kobo w kolorze fuksji:)

      Usuń
  2. przepiękna kopertówka :)
    tak się własnie zastanawiam czy można już chodzić w takich czółenkach, ale wszystko wskazuje na to ze tak! :) nareszcie!
    faktycznie, szpilki dodają pewności siebie, szkoda ze są średnio wygodne i zdrowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sezon na czółenka uważam za otwarty:)

      Usuń
  3. Cudowna stylizacja, świetne kolory!!!! Mega!!!!
    Obserwuje z przyjemnością i zapraszam do obserwowania u mnie!!:):*:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! piękna kopertówka :)
    może obserwujemy? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka jest świetna tak jak i torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing post! u look great (: I love ur pictures

    xx from

    http://princesuka.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebeczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miły komnetarz, jeśli podoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania.

    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń