wtorek, 20 marca 2012

welcome to Warsaw.

Ostatnią sobotę uważam za bardzo udaną. W jednej z interesujących mnie uczelni odbywały się dni otwarte, dzięki czemu mogłam zrobić sobie wycieczkę do Warszawy:) Dawno nie byłam w stolicy i zdziwiło mnie to, że nie stałam w żadnym gigantycznym korku. Lubię przyglądać się ludziom na ulicach w dużych miastach, bo mogę zobaczyć najróżniejsze ubiory i style. Takie obserwowanie mnie inspiruje. Czasami okazuje się, że elementy ubioru, których ja bym nigdy w życiu ze sobą nie połączyła, mogą świetnie ze sobą wyglądać. Człowiek uczy się całe życie, a z modą trzeba czasami eksperymentować:)
Piękną pogodę i ciekawe miejsca trzeba było wykorzystać, dlatego mam dla Was sporo zdjęć. Stylizacja, którą możecie zobaczyć na tych fotkach jest dla mnie, właśnie takim małym eksperymentem. Połączenie koloru różowego i pomarańczowego na bluzce oraz spodnie, które wzięłam do przymierzalni tylko z ciekawości, z myślą, że na pewno ich nie kupię:) Do tego moje fioletowe szpilki i powstał outfit, który bardzo mi się spodobał.
A Wy co sądzicie?:)























Fot. Martyna Pawłowska

Kurtka: Reserved; Bluzka: New Yorker; Spodnie: Zara; Buty: DeeZee; Torba: bełchatowski sklepik

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka i zdjęcia takie wiosenne :)
    Buty mam podobne, ale w czerwonym kolorze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne buty, a jak z komfortem? zakładam, że takie buty są pewnie o wiele wygodniejsze od klasycznych szpilek :) chyba się skuszę na podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są trochę bardziej stabilne, ale przez to, że są bardzo wysokie to radze zakładać tylko jak ma się kierowcę i nie trzeba daleko chodzić;) no ale chyba każda kobieta musi mieć takie szpilki do których może sobie powzdychać:D

      Usuń
  3. w Twojej torebce to ja się zakochałam <3
    gdzie takie mamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie z torbami, który jest w naszym Kauflandzie. Jest jeszcze ciemniejsza i w pięknym, mocnym, różowym kolorze:D:)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi sie Twój look! Mamy te same torba z różnicą, ze jak mam karmelową :)


    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz ekstra, super, wspaniale! mnie również dawno u Ciebie nie było i też widzę zmiany na włosach, bardzo Ci do twarzy! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa - uwielbiam to miasto :D Też lubie oglądać ludzi na ulicach stolicy - zawsze są ciekawiej ubrani, niż w małych miastach ;)
    Podobają mi się Twoje buty - ładny kolor wybrałaś :)

    Pozdrawiam,
    Joanna

    PS. Jeśli jesteś zainteresowana, to u mnie na blogu jest konkurs na kreatywność - 100zł do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely outfit, love those bright colors on you! Maybe you'd like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much dear friend, I just followed back! You're a living doll!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. great bag! :)

    I'd love if you could visit my blog, maybe we can follow each other if you like it :) Don't forget to follow me on twitter too!

    Georgi at 7wonders xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your shoes! Check my blog and follow me if you want! I`ll follow back :X

    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello!
    Want to know your blog?
    Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Blogspot Directory
    This blog is not personal! I created it for everyone!
    Us to share the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in countries other people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    On the right side with the books of green! You will find the country with the names of blogs by Country
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort Ambassador of this blog is you also have to make known to your contacts
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris

    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty i torebka są super. A w Warszawie osobiście byłam tylko raz. No, ale kiedyś to zmienię. :)


    Obserwuję i zapraszam. taste-of-paradise

    OdpowiedzUsuń
  14. podobaja mi sie bardzo te spodnie,tez chce je sobie kupic
    oczywiscie obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. i like so much the way you do your job here simple and fun!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! ;] pomyślałam, że może zechcesz wziąć udział w konkursie organizowanym przeze mnie na blogu? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. oo tak buty są rewelacyjne! i torba też:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze zabójcze buty <3 Mają boski kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też obserwuję:) ale niestety mam problem z pulpitem nawigacyjnym i Cię nie widzę w obserwowanych:( możesz usunąć i dodać mnie jeszcze raz:(?

    OdpowiedzUsuń