piątek, 13 kwietnia 2012

a breath of spring.

Cześć Wszystkim:)
W piątkowe poranki zwykle nic mi się nie chce. Wizja siedzenia w szkole na przeraźliwie nudnych lekcjach jest dobijająca. Dzisiaj o dziwo było inaczej. A czemu? Odpowiedź jest prosta, wystarczy odrobina słońca i od razu mam dobre pomysły:) Swoją droga szkoda, że nie można złapać kilku promieni słonecznych, zamknąć w pudełku i wyjmować kiedy chcemy;) Może wtedy, na ulicach chodziłoby więcej uśmiechniętych ludzi. No, ale wracając do pomysłu, postanowiłam zrobić użytek z mojego dzisiejszego outfitu i zrobić dla Was zdjęcia. Potrzebny był jeszcze tylko fotograf, ale to żaden problem, kiedy ma się brata. Doszłam do wniosku, że więź między rodzeństwem to miłość bezwarunkowa. W jednym momencie chcesz zabić brata za to, że znowu zabrał ci ładowarkę, a 3 minuty później pokładasz się ze śmiechu   z byle głupoty razem z nim:)
Pisze o tym dlatego, że mam dla Wasz małą niespodziankę. Poniżej na zdjęciach możecie zobaczyć mój outfit oraz to jak wygląda wystylizowany przeze mnie, mój młodszy brat. Jak Wam się podobają obie stylizacje?:)  












Me: Marynarka: Reserved; Koszulka: Takko; Spódniczka: Cubus; Buty: DeeZee; Torebka: House;
My brother: Po sprawdzeniu wszystkich metek okazało się, że wszystko co ma na sobie, oprócz butów, jest z House'a; Buty: Lacoste;

Na koniec piosenka, którą słuchałam tworząc tego posta:) 



14 komentarzy:

  1. fajny zakiet,obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buciki <3
    uwielbiam tę nutę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne pazurki i buciki! : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty i urocza bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja Twoja jak i brata;)
    Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądacie!!!! rewelacja!!!!



    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:* i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty piękne i ta marynarka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne pazurki i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne szpilki i fryzura :)
    obserwuję i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! :D Żakiet ma mój ulubiony fason i jeszcze ten kolor :D Szpilki też piękne :D

    OdpowiedzUsuń