środa, 11 kwietnia 2012

we don't gotta run, we don't gotta hide.

Systematyczność nigdy nie była moją mocną stroną, ale pisanie byle by wstawić coś nowego, jak dla mnie mija się z celem. Blog to takie miejsce, gdzie można podzielić się z innym tym co się lubi, czym się interesuje, pokazać swoje zdjęcia i wiele innych. Prowadzenie bloga daje mi wiele radości, lubię te chwile, kiedy siadam z laptopem na kolanach, puszczam muzykę i piszę. Może to dziwne, ale wtedy zawsze jestem pełna energii i pomysłów:) Szkoda tylko, że nie wszystkie mogę realizować, po prostu z braku czasu. Dlatego właśnie niektóre moje zdjęcia nabierają mocy urzędowej i czekają na swoją kolej:)
Tak właśnie było z fotkami, które możecie zobaczyć w tym poście. Ten outfit jest bardzo prosty, codzienny dlatego napisze tylko, że kremowa torba to mój najlepszy zakup tej wiosny:)












Fot. Martyna Pawłowska

Sukienka: H&M; Kurtaka: Reserved; Szalik: Moodo; Buty: New Look; Torba: bełchatowski sklepik; Okulary: H&M

Dziękuję za to, że jesteście, czytacie i oglądacie mojego bloga:*
Miło jest usłyszeć: "masz fajnego bloga, czekam na nowe wpisy". Takie słowa to najlepsza nagroda i motywacja do tworzenia nowych postów:)

6 komentarzy:

  1. chusta i butki:)) <3 calosc fajnie sie prezentuje, a Ty moglabys sie usmiechnąć czasem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. e tam, nie pokazuję zębów, ale się uśmiecham:):P

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, proszę jaka śliczna jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki i torebka rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń