sobota, 28 kwietnia 2012

vivid colours.

Tej wiosny modne są zarówno pastele, jak i neony. Tym razem możecie zobaczyć moją stylizację z użyciem neonowej bluzki oraz spodni     w intensywnym, koralowym kolorze. Zawsze bardzo dobrze czułam się w mocnych kolorach, ale nie podejrzewałam, że mogę mieć ochotę na coś żółtego, biorąc pod uwagę to, że kilka miesięcy temu pozbyłam się z mojej szafy wszystkiego, co miałam w tym kolorze. No cóż, czasami założenie czegoś co jest totalnie nie w moim stylu, okazuje się strzałem w dziesiątkę:)
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem jakiejś biżuterii z piórkami, ale nie byłam pewna, czy będę ją nosić. Kiedy zobaczyłam na manekinie w Housie naszyjnik z piórami, wiedziałam że musi być mój:) Do tego outfitu dodałam jeszcze moja bransoletkę Lilou, z którą prawie się nie rozstaję oraz bransoletkę z uroczymi sowami.
Zapraszam wszystkich do polubienia mojej strony http://www.facebook.com/glamwonderland















Fot. Martyna Pawłowska

Bluzka: Cubus; Spodnie i torebka: New Look; Naszyjnik: House; Bransoletki: Lilou, Mohito; Buty: no name;

6 komentarzy:

  1. sweterek cudo i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szafiarkach zachwycił mnie naszyjnik - ale dopiero teraz widzę, że ukradłabym Ci wszystko! Sweterek jest cudowny, no i ten kolor spodni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie kolorów! Podobają mi się te zameczki przy spodniach, lubię takie detale :) Do tego świetne dodatki w postaci bransoletki, naszyjnika, butów i torebki :) Bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam Sara

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie kolory połączyłaś :)
    buty ładne i kopertówka cudowna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw!!! :)
    piękne kolory!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń