środa, 1 sierpnia 2012

holiday in London.

Ten post będzie troszkę inny niż zwykle. Nie będę pisać co miałam na sobie. Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moimi zdjęciami z Anglii oraz pokazać co spodobało mi się w tym kraju.  Ten post jest troszkę opóźniony, ale to dlatego, że zapomniałam zabrać z Londynu kabla od aparatu. No ale co tam jakieś kabelki najważniejsze, że spakowałam nowe buty:) 
Moje wakacje w Londynie uważam za udane. Spędziłam tam bardzo miłe dwa tygodnie, zarówno spacerując po ulicach Londynu, jak i popijając herbatkę z rodzinką:) Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze tam polecę.






















4 komentarze:

  1. No nie! byłaś w Londynie i nie dałaś znać?:P toż to szok! w ogóle to nie mogę się napatrzeć na Twój kolor włosów! Jest pięęęęny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Londyn jest przecudowny :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki;0 super wyglądałaś, kurteczka z jeansu- mega!!

    OdpowiedzUsuń