wtorek, 31 stycznia 2012

animal look in the city park.

Słońce wyszło zza chmur, a ja mam ferie i dzięki temu udało mi się w końcu zrobić nowe zdjęcia.
Od pewnego czasu miałam ochotę na jakiś element garderoby, nawiązujący do motywów zwierzęcych. Na wyprzedaży w Stradivariusie znalazłam sweter, który moim zdaniem wygląda świetnie z czerwonymi dodatkami.
Było strasznie zimno, ale zdjęcia się udały.
Enjoy:)











Fot. Martyna Pawłowska

Sweter: Stradivarius; Torba: H&M; Buty: New Look; Rękawiczki: Cubus

13 komentarzy:

  1. o kurczę, musiałaś się niesamowicie poświęcić, w takie mrozy takie zdjęcia. hi. :)
    ale wyszły rewelacyjnie. :)
    a studniówka jak najbardziej udana, tylko szkoda, że noc tak szybko minęła. ;)
    pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog, dodalam do obserwowanych:) www.fashionmee3.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny sweterek (:
    wpadaj do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jej cudnie wyglądasz! boski sweterek i faktycznie z czerwonym kolorem wygląda kapitalnie ! :)

    czarna--m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweter ! I faktycznie fajnie wygląda w połączeniu z czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny sweterek. bardzo mi sie podoba.

    pozdrawiam

    Sandra

    THE BLACK PEARL

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bajecznie w tym zestawie! Wszystko tak bardzo mi się podoba :) Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! sweterek jest świetny <3
    zapraszam do siebie po dłuuugiej przerwie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam bardziej naturalne odcienie pomadek bo wtedy powiększysz sobie usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten zestaw! Sweterek jest śliczny :)
    (trzecie zdjęcie od dołu jest wspaniałe!)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem o tym, że jasne pomadki powiększają usta, ale to nie oznacza, że czasami nie mogę używać mocniejszych kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweeeeeeeeeter! <3 cudowny! czyżby z Bershki ?
    polowałam na niego, ale niestety nie udało się ;<
    obserwuję, liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń