niedziela, 22 stycznia 2012

plain outfit.

Cześć Wszystkim:)
Pogoda pokrzyżowała mi dzisiaj plany. Wczoraj ulice zasypane śniegiem, a dzisiaj ciapa i deszcz. Były plany robienia nowych zdjęć, ale nic z tego. Na szczęście przypomniało mi się, że mam jeszcze w zanadrzu jedne zdjęcia, których nie widzieliście:)
Stylizacja cieplutka i wygodna, odpowiednia na zimowe dni.
Ostatnio sweterki królują w mojej garderobie, a kiedy nie mam pomysłu jak się ubrać, pierwsze na myśl przychodzą mi niebieski jeansy. To element ubioru, który zawsze jest obecny w mojej szafie. Torba, której użyłam w tym outficie, miała mieścić wszystkie moje książki, z którymi chodzę do szkoły. Niestety rzeczywistość okazała się inna, ale i tak bardzo dobrze mi służy.
Buty z futerkiem ukradłam mamie:) Ale co tam, w końcu gdyby nie moje namowy, nie kupiłaby tych butów:)






Fot. Natalia Łata

Sweter: Pull&Bear; Komin: Cubus; Torba: adidas; Buty: Venezia

Na koniec piosenka, którą ostatnio cały czas męczę;)
Zakochałam się w szpilkach, które można podziwiać na początku tego teledysku <3

6 komentarzy:

  1. sweterek masz genialny :) a pogoda u mnie też beznadziejna, na razie nie mam jak się wybrać na jakieś fotki. Liczę na to, że wraz z końcem sesji skończy się brzydka pogoda :D to wtedy miałabym i czas, i warunki do robienia zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tego typu stylizacje :) świetny sweterek :D nooo a ta namawianie mamy na te buty hyhy :D wiadomo po co :D żeby też w nich chodzić :P

    czarna--m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek fantastyczny :)
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cher Lloyd!
    Świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Sweterek i buty- rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER wygladasz i fajnego bloga prowadzisz.
    jesli chcesz to mozemy sie obserwowac
    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń