poniedziałek, 2 stycznia 2012

New Year's Eve

Podobno jaki sylwester taki cały rok. Jeśli to prawda to nie wiem czy się cieszyć, czy zacząć się bać:) Jedno jest pewne - nie będę się nudzić, bo impreza była udana.
Oczywiście mam dla Was zdjęcia mojej sylwestrowej stylizacji. Fotki zrobiła mi Martyna Pawłowska- zdolna koleżanka poznana na przedsylwestrowej imprezie:)






Fot. Martyna Pawłowska

Sukienka: H&M; Sweterek: Cubus; Pierścionek i kolczyki: Glitter; Buty: Venezia; Torebka: no name, wygrzebana z garderoby mamy:)

15 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz;) Śliczne szpilki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like your style!!! thanks for your visit on my blog I hope you will want to follow me also on facebook
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/ have a good day... keep in touch ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! świetna sukienka i torebeczka <3
    Jak najbardziej podoba mi się Twoja stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo , bardzo dziękuję ;D
    fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi beautiful!!! U look fab with this dress!

    xx from

    http://www.princesuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. prze super ;)!!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! ;>
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam nadzieję, że w tym roku to się sprawdzi, że jaki sylwester, taki cały rok :D bo impreza też była udana, noc zabawna, sympatyczna i nie zabrakło odważnych decyzji! :D
    ekstra sukieneczka, buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kiecka, musiała wspaniale prezentować się w tańcu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post! I like it: your photos are so nice!!!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress by entering the Free People giveaway??? on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje bardzo;) bede wpadac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna torebka:)
      Pozdrawiam
      http://lifebymada.blogspot.com

      Usuń