poniedziałek, 16 stycznia 2012

Studniówka:)

Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. W sobotę miałam studniówkę, którą zresztą organizowałam. Niby bal tylko na 50 osób, ale trzeba się na biegać i na denerwować. Mój ostatni tydzień kręcił się tylko wokół tego wydarzenia. Zdjęcia robione przed wyjściem nie są rewelacyjne, ale chciałam Wam pokazać jak wyglądałam tamtego wieczoru:)




 Szpilki, w których się zakochałam:)


Dopiero, kiedy zobaczyłam to zdjęcie zdałam sobie sprawę z tego, jak długie są moje rzęsy przedłużone metodą 1 do 1 ;) 




Sukienka od Teresy Kopias; Buty: miejski sklep z obuwiem; Torebka: no name

7 komentarzy:

  1. Jej wyglądałaś cudownie! a fryzura jest fenomenalna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone szpilki to zdecydowanie najseksowniejsze buty!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladalas! Tak kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądałaś ;)
    Makijaż i fryzura wprost fenomenalne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie w którym wygrać można wybraną przez siebie sukienkę ze sklepu inlovewithfashion.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy adres bloga czarna--m.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szpileczki cudooowne! :) i mega długie rzęsy! :D

    OdpowiedzUsuń