sobota, 12 listopada 2011

lekturka ;)

Uwielbiam sobotnie zakupy, zwłaszcza te kiedy nie wyjmuje pieniędzy ze swojego portfela:) Dzisiaj buszowałam po Galerii Łódzkiej z moim kochanym sponsorem, czyli mamusią:) Zakupy się udały, więc już niedługo kolejne outfity na moim blogu. 
Właśnie zabieram się do dalszego czytania książki "Sukces według Teen Vogue". Książka jest ciekawa, moim zdaniem nie jest to poradnik, tylko zbiór opowieści o początkach ludzi, którzy odnieśli sukces. Chyba oczekiwałam czegoś więcej. Mimo to nie żałuje, że kupiłam tą książkę. Codziennie otwieram ją i oglądam zdjęcia, które są w niej umieszczone. Warto jest ją kupić, chociażby dla tych zdjęć:)


Poniżej moje dwa ulubione zdjęcia




Słowa Natalie umieszczone pod jej zdjęciem przekonały mnie do tego, abym spróbowała pisać bloga:)

Znalazłam także cytat Lazaro Hernandeza, który koniecznie muszę sobie wbić do głowy, 

" Pamiętaj, że nie zawsze można zadowolić wszystkich"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz