niedziela, 27 listopada 2011

autumn afternoon.

Czasami przychodzą takie dni kiedy najchętniej schowałabym się przed całym światem. Mam nadzieję, że zaczynający się tydzień będzie inny i znowu będę miała głowę pełną pomysłów na kolejne posty:)
Dzisiaj po południu, niespodziewanie kilka promieni słoneczka przebiło się przez chmury i to spowodowało, że nagle wpadłam na pomysł nowego outfitu. Trzy minuty później stałam w pokoju brata z proszącym spojrzeniem i aparatem w ręku. Na szczęście zawsze mogę liczyć na mojego młodszego brata:)






Spódniczka: Cubus; Sweterek i biała koszulka: no name; Bransoletka: House; Torba: H&M; Buty: Deezee

Pewnie zauważyliście, że ostatnio mam hopla na punkcie spódniczek i moich kobaltowych butów:) Co do spódniczek to wszystko przez moją mamę, która namawia mnie do chodzenia w nich przy każdej możliwej okazji. A buty... no cóż to, że pasują do tylu różnych stylizacji dowodzi tylko, że kupując je, dokonałam odpowiedniego wyboru:)
Na koniec piosenka, której słuchałam pisząc tego posta. Uwielbiam ją. Co jakiś czas do niej powracam.
Enjoy:)

10 komentarzy:

  1. jestem ciekawa, jak Ty jeździsz w tych butach samochodem ;d o ile w ogóle nim jeździsz.

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami w nich jeżdżę, nie mam z tym jakiegoś większego problemu:P:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a co buty mają do jeżdżenia? :-) mi np. najlepiej prowadzi się auto w szpilkach, a latem w japonkach :)

    i bardzo dobrze, że chodzisz w spódniczkach, ja też i to często :) bo kto ma nosić kiecki, jak nie my, kobity hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, zgadza się. :)
    polowałam na nią już ładnych parę tygodni. :)
    bardzo mi się spodobała, ale nie mogłam się zdecydować. :)

    p.s. niesamowity outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eh..też mam czasem takie dni,kiedy chcialabym się schować gdzieś i nie wychodzić!piękne buty,wielki plus za ADELE <3

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne butki:) Też lubię Adele;3

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Ci bardzo~:-)
    o do włosow to nie ma czego zazdroscic,sa bardzo dlugie i ciezkie w utrzymaniu!:D

    OdpowiedzUsuń