niedziela, 13 listopada 2011

red skirt.

Cześć:)
Mam dla was drugi outfit. W roli głównej czerwona spódniczka, którą ostatnio dorwałam w H&M. Dobrałam do niej równie intensywnie czerwonych przyjaciół :) Moją małą, uroczą, ale niezwykle pojemną torebkę oraz cieplutki komin. Na dworze zrobiło się strasznie zimno, więc pewnie w najbliższych dniach nie będę się z nim rozstawać. Pozdrawiam:)





Spódniczka: H&M; Koszulka, Marynarka i Komin: Cubus; Torebka: Cropp; Buty: Reserved; Bransoletka: no name

8 komentarzy:

  1. mega podobają mi się Twoje outfity koleżanko z gimnazjum. :)
    oby tak dalej. :)
    napewno chętnie będę tu zaglądała i czerpała inspiracje.
    zapraszam do siebie:
    www.amelka-myworldmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blondynka w połączeniu czerwieni z czernią - dla mnie bomba! :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw, świetna kolorystyka! A piesek... Cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie:) I psiuniuś przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydajesz się być niezwykle sympatyczną dziewczyną.
    Też uwielbiam malować paznokcie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń