wtorek, 6 grudnia 2011

brown leaves.

Dzisiaj mam dla was zdjęcia, których wcale nie miałam zamiaru robić. Ja nie należę do osób, które chodzą w tak zwanych "burych kolorach";) Szczerze powiedziawszy to dopiero w tym roku kupiłam sobie pierwsze rzeczy w brązie. Zawsze w takich kolorach wyglądałam po prostu blado i nijako. Stwierdziłam jednak, że skoro jest to moja pierwsza jesień z blond włosami to czemu nie spróbować. Okazało się, że brązowy sweterek stał się jednym z moich ulubionych:)





Uroczy pierścionek- zegarek to mikołajkowy prezent. Ja nie noszę zegarków, więc taki na pierścionek to dla mnie nowość. O dziwo taki malutki, a naprawdę działa:) Pomimo tego, że miałam go dzisiaj na palcu to i tak, aby sprawdzić godzinę wyciągałam telefon;)
Torbę, którą mam na tych fotkach "maltretuję" tej jesieni cały czas. Buty zresztą też są moimi ulubieńcami- wysokie, ale wygodne.

Sweterek: New look; Spódniczka: H&M; Wisiorek z serduszkami: New Yorker; Pierścionek: House; Torba: H&M; Buty: Deezee

Jeszcze coś dla ucha. Kolejna piosenka, która nigdy mi się nie znudzi:)

9 komentarzy:

  1. zegarek-pierścionek, czy pierścionek-zegarek rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zegarek, pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny lakier i kształt paznokci. :)
    podoba mi się też pierścionek i torba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hi beautiful! nice pictures ! the place is fab (: do u want to follow each other? (:

    xx from Spain!

    http://www.princesuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pierścionek i sweterek - bomba! :) bardzo mi się podoba:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:* zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hi again beautiful! tnks a lot for ur lovely comment (: i'll be waiting for a new post!

    xx from Spain ! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. A jakie masz plany po maturze? Wybierasz się na jakieś studia;)? śliczna ta torba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierścionek a'la zegarek jest cudowny ;)
    Muszę go mieć ;P

    OdpowiedzUsuń