środa, 14 grudnia 2011

casual clothes.

Cześć Wszystkim:)
Przedstawiam Wam dzisiaj pierwszą część zdjęć, robionych zimnego, sobotniego poranka. Autorem fotek jest Natalia Wata, która jakiś czas temu zaproponowała mi zrobienie sesji na mojego bloga. Ucieszyłam się bardzo z tej propozycji, ale byłam też pełna obaw, czy nie wystraszę się aparatu;) Okazało się, że nie taki diabeł straszny. Fotki jakie dostałam przerosły moje oczekiwania. Chyba ktoś inny pozował do tych zdjęć;)

Outfit, który przygotowałam to coś prostego i wygodnego. Taka stylizacja na co dzień. Ciepły sweter, torba do ręki i mogę lecieć do szkoły:)
Uwielbiam te fotki. A Wam jak się podobają?










Fot. Natalia Wata

Sweter, komin i rękawiczki: Cubus; Bluzka: H&M; Torba: New Yorker; Buty: DeeZee

W komentarzu pod ostatnim postem dostałam pytanie dotyczące tego co chce robić po maturze. Oczywiście wybieram się na studia, a konkretnie na kosmetologię. Ostatnio zastanawiam się do jakiego miasta chciałabym się wyprowadzić, ale jak na razie nic z tych moich rozmyślań nie wynika. Może mój los pokieruje mnie w zupełnie innym kierunku i za rok będę robić zupełnie coś innego niż sobie teraz planuje:)

Trzymajcie się cieplutko w te mroźne dni i czekajcie na kolejne fotki;) Buziaki:*


14 komentarzy:

  1. hi beautiful! tnks for ur comment ;) i really love ur red jacket and ur heels! (: u look fab (:

    xx from Spain!!

    http://www.princesuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Świetnie wyglądasz! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. love your casual look! great stile!
    take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/ have a wonderful day… keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest cudowny :) Bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna stylizacja :)
    kolor sweterka jest MEGA!

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for your visit on my blog and for your sweet comment, also I like your blog, Now I am happy to be your follower , I hope you will want to follow me also on fb

    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your red pullover...u look so lovely..
    very nice..

    would you like to follow each other?
    www.triggermyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buciki ;) bardzo mi sie podobają!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. You look great, love the bulky sweater. Cute boots

    new follower! Come visit me!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!! Uwielbiam Twoją torebkę :P
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz w tym swetrze, kolor czerwony bardzo do Ciebie pasuję ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń