niedziela, 4 grudnia 2011

Sunday again.

Wczoraj po południu naszła mnie ochota na zakupy. Dziwne, ale na hasło "jedziemy do Piotrkowa" nawet mój tata postanowił sobie zrobić wycieczkę:) Myślałam, że to będzie totalna klapa, bo pewnie będzie marudzenie, że za długo siedzimy z mamą w sklepach, a okazało się, że skorzystałam na tym rodzinnym wypadzie, bo miał kto płacić:) Wczorajszy shopping był dla mnie bardzo udany.
A dzisiaj znowu nakłoniłam brata, żeby zrobił mi kilka fotek dla Was:)






Płaszczyk po trzech latach wiszenia na wieszaku doczekał się w końcu dnia, w którym go polubiłam, ale przez to nie pamiętam w jakim sklepie go kupiłam, a jego metka nic mi nie mówi:)
Cieplutki sweterek to kolejna rzecz znaleziona przez moją mamę, a nie przeze mnie;) 
Buty to moje nowe cudeńka z Deezee upolowane na andrzejkowej przecenie.
Komin kupiłam w Cubusie, a torbę dawno, dawno temu w Housie.

Kupiłam kilka rzeczy w Rossmanie i Naturze, ale wszystkie są dla mnie nowością, tak więc zaczynam wielkie testowanie;) Znacie te produkty? Co o nich sądzicie? Napiszcie koniecznie:)


Pozdrawiam:*

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęciucha! żałuję, że moi rodzice niechętnie jeżdżą ze mną na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. róż kupiłam kiedyś taki sam i bez szału szczerze mówiąc. ;) leży gdzieś na dnie szuflady. :d

    a co do tego serum przyśpieszającego wzrost rzęs to jest genialne! nie chciałam zbytnio wierzyć, że może zdziałać takie cuda, ale naprawdę stosuję już prawie miesiąc i moje rzęsy są znacznie gęstsze i dłuższe. :) i mniej wypadają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masła z Perfecty Spa nie używałam, ale jeżeli tak samo pachnie jak peelingi tej firmy to gratuluje wyboru, bo ja peelingi kocham.
    Pędzelek z Ecotools testuje od zeszłego roku i jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne botki ;)bardzo mi się podobają!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty i ładny kolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na konkurs
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. też miałam ten róż, ogólnie nie jest najgorszy, ale znam lepsze :P :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a i miałam jeszcze napisać, że bardzo fajny ten płaszczyk, nie wiem czemu wcześniej go nie lubiłaś, bo bardzo ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń