sobota, 24 grudnia 2011

Merry Christmas:)

Wiem, wiem dawno mnie tutaj nie było. Wszystko przez to, że dopadł mnie jakiś paskudny wirus, który znęca się nade mną już tydzień. Do tego święta i panujące przy tym zamieszanie spowodowały, że nie miałam czasu, ani siły, żeby nawet zajrzeć na mojego bloga. Nie mam pojęcia co dzieje się na innych blogach, ale w święta na pewno usiądę z laptopem na kolanach i nadrobię wszystkie zaległości:)
A dzisiaj mam dla Was zdjęcia, robione na szybko przed wigilią szkolną.
Myślę, że jest to outfit na wiele okazji. Ja osobiście zakochałam się w zieleni na tej bluzce:)




Bluzka: Mohito; Spódniczka: H&M; Buty: DeeZee; Charmsy: Apart, Yes;

Życzę Wam wesołych i rodzinnych świąt, bogatego mikołaja:) i spełnienia wszystkich marzeń.
Buziaki;*

10 komentarzy:

  1. Hej hej ;) Fajny masz blog i śliczna klasyczna sukienka :)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje, ale to nie jest sukienka, tylko bluzka i spódniczka;P:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog. (:

    obserwujemy .? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, piękny odcień zieleni :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi beautiful! tnks a lot of ur comment ^^

    I really love ur dress!

    xx from

    http://www.princesuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że udało Ci się wyzdrowieć i że Święta minęły w pieknej, rodzinnej atmosferze ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukieneczka ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. na początku myslałam, że to sukienka. :)
    a jednak bluzka i spódniczka w bardzo ładnym połączeniu. :)

    zapraszam do siebie, w koncu coś nowego, hi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, chętnie przygarnęłabym coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, ten zestaw na prawde wyglada jak sukienka ;D
    bardzo ladny kolor :)

    OdpowiedzUsuń