środa, 28 grudnia 2011

maybe a little white?

Cześć Wszystkim:)
Minął kolejny dzień, w którym nie zrobiłam nic pożytecznego. Tak już mam, że albo robię dziesięć rzeczy naraz, albo nic. Czas w końcu powalczyć z moim leniem i właśnie dlatego zabrałam się do pisania tego posta:)  
Czekam i czekam, kiedy zrobi się biało za moim oknem, ale chyba nic z tego. Zamiast tego biały kolor pojawił się w mojej stylizacji sfotografowanej jakiś czas temu. No i oczywiście musiały się pojawić moje kobaltowe koturny, które ostatnio robią furorę:)
Enjoy!:)


 











Fot. Natalia Wata

Sweterek i spódniczka: H&M; Wisiorek: Cubus; Torebka: No name; Buty: DeeZee  

18 komentarzy:

  1. Fajny outfit, czy możesz zdradzić jakim modelem aparatu robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. koturny mają przepiękny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  3. love the shoes!!

    http://flyelephantfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne butki oraz pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Looove it! :)
    przepiękny zestaw. :) a w butach to się zakochałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierścionek boski i buty<3
    zdjęcia piękne :D
    wbijaj do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne buty! :)
    dodaję do obserwowanych :)
    na pewno będę tutaj często zaglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nice blog!check my blog,I'll fallow you back:)
    lifeisbetterblondewiths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądasz, a buty maja niezwykły kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  10. co do aparatu to zdjęcia robiła mi koleżanka i nie wiem co to za aparat;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wygladasz!Podobaja mi sie i zdjecia i stylizacja!Buty zdecydowanie dodaja tego "czegos"!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ! ^^
    Zapraszam do mnie: http://dussiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń